Marketing Twojej firmy wymaga determinacji, inspiracji i wiedzy.

Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingowej będzie zebranie informacji, a ten artykuł jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.Czytaj dalej, aby uzyskać najlepsze wskazówki i triki, które liderzy branży skutecznie wykorzystują obecnie we własnych kampaniach, prowadząc do wielkiego sukcesu.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla Twojego wyniku. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Im łatwiej jest zapisać się do biuletynu e-mail, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o adres, gdy będą gotowi do kasy.Użyj testów A/B, aby zobaczyć, które e-maile są skuteczne, a które nie. Podziel swoją listę e-mailową na pół i wyślij e-maile do dwóch grup adresów, używając różnych wierszy tematu. Marketing e-mailowy: jak z niego korzystać, aby zarobić więcej pieniędzy

Dowiesz się, które wiersze tematyczne mają najlepszy współczynnik otwarć, a które ludzie ignorują.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi.

Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży. Jedynym sposobem, aby potencjalni klienci przeczytali Twoje e-maile, jest przekonanie ich, że mają wartość. Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólny szum sprzedażowy.Spróbuj użyć mniej grafik w swojej kampanii e-mailowej. Niektóre programy pocztowe będą blokować wiadomości e-mail wypełnione grafiką, więc niektórzy odbiorcy mogą nawet nie mieć dostępu do Twoich informacji. Ponadto wiele z tych programów pocztowych może po prostu wysyłać te wiadomości e-mail bezpośrednio do folderu śmieci, jeśli zostanie użytych zbyt wiele grafik.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Aby Twoje kampanie e-mail marketingowe były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania. Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia do strony tego produktu. Z drugiej strony, jeśli promujesz nową wyprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą z niej skorzystać.Teraz, gdy wiesz, co robią eksperci, aby tworzyć kampanie e-mail marketingowe, które pomagają im w osiąganiu ich celów, możesz zaangażować się we własne projekty związane z obecnością w Internecie. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swoje konta w mediach społecznościowych, czy sklep, wszystkie marzenia będą możliwe do zrealizowania teraz, gdy wiesz, co robisz!