Marketing artykułów to opłacalny sposób na rozpowszechnianie informacji o Twojej firmie.

Pisząc krótki tekst i dołączając nazwę firmy i dane kontaktowe, możesz mieć informacje o swojej firmie w gazetach i Internecie, co poszerzy twoją bazę klientów i klientów.Czytelnicy pozostaną zainteresowani Twoimi artykułami, jeśli będą wypełnione użyteczną treścią. Pisz w konwersacyjnym i przyjaznym tonie. Nawet jeśli mówisz o czymś technicznym, pisz o tym laikiem. Nie zrażaj czytelników nudnymi treściami.Pisząc o produktach, które sprzedajesz, odłóż słowa kluczowe i po prostu przejdź do prawidłowego opisu. Zawsze możesz oznaczyć stronę słowem kluczowym w celach SEO, ale Twoi klienci chcą przeczytać prawdziwe informacje o produkcie. Muszą wiedzieć, czy warto go kupić, a zobaczenie źle napisanego, wypełnionego słowami kluczowymi kawałka puchu może je wyłączyć.Odłóż na bok przewodnik po stylu AP w większości i skup się na tworzeniu interesujących artykułów, które są nieco mniej formalne. Pomoże to w tworzeniu bardziej przyjaznych dla wyszukiwarek odnośników w artykule, blogu lub opisach. Nadal musisz przestrzegać niektórych reguł AP, aby mieć płynną zawartość, ale zmniejsz ograniczenia i uzyskasz lepsze wyniki wyszukiwania.Dbaj o aktualność słów kluczowych. Badania na początku są bardzo ważne, ale nie pozwól, aby na tym się skończyły. Kontynuuj badania w sposób spójny, aby znaleźć słowa kluczowe, które nadal są dla Ciebie przydatne. Jeśli jedno z Twoich słów kluczowych nie jest już popularne, ale inne trafne jest popularne, zmień je!Artykuły wykorzystywane w marketingu artykułów powinny być napisane w stylu odpowiednim do czytania w Internecie, co oznacza, że ​​akapity powinny być krótkie. Oko czytelnika online ma tendencję do gubienia się w długich, obszernych akapitach, więc idealny artykuł online jest podzielony na krótkie, treściwe akapity, które są łatwe do uchwycenia i zrozumienia.Poznaj zasady swojego katalogu artykułów. Porady dotyczące marketingu artykułów, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swój czas i pracę

Każdy katalog ma swój własny regulamin składania.Gdy nabierzesz pewności w procesie marketingu artykułu, wyznacz realistyczny, ale ambitny cel dotyczący tempa produkcji artykułu.

Nie ma złotej figury, którą musisz osiągnąć. Zrównoważ swój dostępny czas, sprawność pisania i inne zobowiązania w celu ustalenia harmonogramu pisania artykułów, który możesz utrzymać bez poświęcania jakości artykułu.Prześlij swoje artykuły do ​​witryn katalogowych. Witryny katalogowe mogą przyspieszyć oglądanie Twojego artykułu i zwiększyć liczbę czytelników. Więcej czytelników to więcej potencjalnych klientów. Unikaj używania tego samego artykułu w różnych witrynach katalogowych, ponieważ duplikaty artykułów mogą mieć negatywny wpływ na ranking oryginalnego artykułu w wynikach wyszukiwania.Poznaj swoich odbiorców, zanim zaczniesz pisać. Pisząc dla przypadkowej publiczności, wstawiaj do swojego artykułu zabawne i osobiste komentarze. W przypadku bardziej profesjonalnych witryn zawartość musi być bogata, zbadana i znacznie dłuższa.Nie próbuj przekazywać cudzej pracy jako własnej. Złotą zasadą w marketingu artykułów jest bycie oryginalnym. Twoje treści muszą należeć do Ciebie, w przeciwnym razie zdobędziesz reputację w branży jako złodziej treści, a Twoja nowo odkryta kariera dobiegnie końca, zanim się zacznie.Jeśli planujesz pisać artykuły marketingowe, powinieneś stworzyć dla siebie biografię autora. Ta kompozycja powinna dać krótki wgląd w Twoje dane osobowe. Upewnij się, że podałeś wszystkie informacje opisujące Twoją wiedzę fachową. Posiadanie wiedzy w dziedzinie, o której piszesz, nadaje artykułowi marketingowemu większą wiarygodność.Stosowanie się do rad zawartych w artykule pomoże Ci wypromować swoją firmę za pomocą marketingu artykułów, które można prezentować zarówno w Internecie, jak i w prasie. Jest to prosty i skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o tym, co oferuje Twoja firma, i przyciąga szeroką gamę potencjalnych klientów i klientów.