Dropshipping jest coraz częściej spotykanym zjawiskiem w przypadku sprzedaży internetowej, która pozwala na zoptymalizowanie kosztów magazynowania towaru.
Jest to nic innego jak przeniesienie wysyłki produktów na zewnątrz. W tym przypadku hurtownie dropshipping są magazynami zewnętrznymi należącymi do hurtowni lub danych producentów. Realizacja zamówień w tym przypadku jest zlecana właśnie im i to z ich magazynów wysyłane są paczki.
Zalety i wady tego rozwiązania
Jeśli jesteś początkującym sprzedawcą, jest szansa, że mogłeś nie spotkać na swojej drodze takiego rozwiązania. Jednak dzięki nam dowiesz się co to jest dropshipping i jak może zoptymalizować Twój biznes. Przede wszystkim wykorzystując tę opcję w swojej sprzedaży internetowej, za towar zapłacisz, jeśli go sprzedasz. Co ciekawe nie musisz mieć fizycznie u siebie danych produktów, ponieważ hurtownie dropshipping załatwią to za Ciebie. Dzięki temu nie tylko ograniczasz koszty związane z magazynowaniem towaru. Zainwestuj optymalne fundusze w swój biznes i rozwiń skrzydła z tym rozwiązaniem
Hurtownie dropshipping i ich oprogramowanie
Wykorzystując w swoim biznesie nie tylko dropshipping, ale i platformy, które znacząco wpływają na zoptymalizowanie procesu sprzedaży oraz realizacji zamówień, w tym Apilo możemy pokusić się o integrację swojego sklepu z daną hurtownią, zobacz: https://apilo.com/pl/integracje-z-hurtowniami-dropshipping/. Jeśli udostępniają one pliki w formacie XML lub csv bez trudu połączysz je ze swoim sklepem, jeśli działa na jednym z poniższych oprogramowaniu:
- Shoper;
- ShopGold;
- Prestashop;
- KQS. Store;
- WooCommerce;
- ClickShop;
- Shopify, czy
- Shopware.
Czy więc dropshipping jest lepszy od sprzedaży tradycyjnej?
Formułując w ten sposób pytanie, warto zastanowić się przede wszystkim, czego oczekujesz od swojego sklepu. Sprzedaż tradycyjna wymusza na Tobie zamrażania większej ilości gotówki, nie tylko w towarze. Również w czynszu za lokal, w którym będziemy składować nasze produkty. Hurtownie dropshipping pozwala wyeliminować potrzebę magazynowania produktów i nakładów finansowych związanych z ich fizycznym posiadaniem.