Nie wiedząc, jak zbudować silną bazę fanów, wiele stron internetowych zawodzi, a kiedy ludzie zawodzą, rezygnują z pracy i pozwalają innym czerpać zyski, które powinni uzyskiwać dla siebie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie zbudować dużą bazę fanów poprzez e-mail marketing i odnieść sukces, to jest to artykuł dla Ciebie.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie miał profesjonalny wygląd.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Poproś klientów o opinie na temat swoich e-maili. Ponieważ Twoi klienci są najważniejszą częścią Twojej kampanii, ważne jest, aby wiedzieć, czy są zadowoleni z otrzymywanych od Ciebie e-maili. Możesz poprosić ich o wypełnienie krótkiej ankiety z kilkoma pytaniami na temat tego, co im się podoba, a czego nie.Przetestuj swoje układy e-maili. Dołącz ważne szczegóły i najnowsze informacje już na początku wiadomości e-mail. Wypróbuj różne formaty, aby zobaczyć, który wywołuje najwięcej odpowiedzi.
Po ustaleniu, który format jest najskuteczniejszy, powinieneś nadal go używać.
Dzięki temu Twoi konsumenci zorientują się, czego mogą od Ciebie oczekiwać, a także dowiesz się, gdzie mogliby o Tobie przeczytać.Nie kontaktuj się z ludźmi przez e-mail bez pozwolenia. Niechciane wiadomości e-mail są zwykle postrzegane jako spam i są ignorowane lub usuwane bez czytania. Wysyłanie masowych wiadomości e-mail może również naruszać zasady określone przez Twojego dostawcę usług internetowych, jeśli nie masz uprzedniej zgody klienta.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, którymi są zainteresowani, i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Nadaj swoim e-mailom marketingowym taką samą uwagę, jak treść witryny i inne materiały marketingowe. Zbyt często firmy przyjmują zbyt luźne podejście do swoich działań e-mail marketingowych, a pozornie drobne błędy, takie jak literówki, kończą się podkopywaniem postrzegania przez czytelników ich poziomu profesjonalizmu. Zanim dodasz e-mail do swojej rotacji marketingowej, zadaj sobie pytanie, czy zainspirowałby Cię do zakupu.Poszerzyłeś teraz swoją wiedzę na temat e-mail marketingu i tego, jak może pomóc Ci odnieść sukces w tym temacie. Bądź więc świadomy tego, co osiągnąłeś dzisiaj i zastosuj całą wiedzę najlepiej, jak potrafisz, a nie powinieneś mieć problemu z osiągnięciem sukcesu, który masz nadzieję osiągnąć.